Pastor atacat şi bătut de radicalii hinduşi


_7333Citesc despre faptul că un pastor a fost atacat şi bătut de către un grup de radicali hinduşi, în satul Yellareddygudam (asta e greu şi de scris, darămite de pronuţat sau de ajuns acolo…), districtul Nalagonda al statului Andhra Pradesh din India. Probabil că Dana, buna noastră prietenă care misionează în această ţară, ar putea să ne spună mai multe despre zonă.

Incidentul s-a petrecut (conform site-ului Global Council of Indian Christians) duminică, 2o septembrie 2009, la ora 11:45 AM,  atunci când Vanamala Parishuddam, păstorul de 40 de ani, se întorcea de la serviciul de închinare împreună cu familia şi un grup de prieteni.  Se spune că cei patru atacatori au coborât de pe două  motociclete în dreptul grupului şi l-au atacat pe păstor cu bâte de lemn. Ei aveau feţele acoperite şi au reuşit să se facă nevăzuţi, lăsându-şi victima prăbuşită la pământ şi sângerând în zona capului. Soţia, împreună cu alţi doi credincioşi l-au transportat de urgenţă la spital, unde a fost nevoie de aplicarea a 9 copci în zona capului. Surse din cadrul spitalului afirmă că starea acestuia este „foarte serioasă”, necesitând tratament specializat în spital. GCIC face apel la rugăciune pentru recuperarea rapidă a păstorului.

Mă doare. Nu doar pentru ce s-a întâmplat, deşi îmi închipui momentele de coşmar prin care a trecut fratele nostru şi familia acestuia. Mă macină gândul la libertatea de aici şi la faptul că nu ştim să o apreciem. Să lucrăm, să răscumpărăm vremea. Mă întreb câţi creştini autohtoni şi-ar mai declara public credinţa în astfel de circumstanţe. Să ne ajute Domnul ca, dacă va fi cazul, să rămânem tari în credinţă. Adevărata valoare a creştinului se vede nu în momentele bune, ci în încercări.

Închei cu un gând şi cu un verset biblic pentru fratele meu, pe care nu îl ştiu, dar îl iubesc de la mii de kilometri distanţă:

„V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea.” IOAN 16:33

Sursa: Christian Telegraph

One Response to Pastor atacat şi bătut de radicalii hinduşi

Lasă un răspuns

