Lacrimi pentru tatăl învins


Apropiaţii ştiu: tata nu mai e… Mă refer la tatăl meu pământesc. Nu mai este de câţiva ani buni. Dispariţia lui m-a înspăimântat şi m-a bântuit peste ani. Cancerul de plămâni nu iartă. Bătrâneţea nici ea. Noi suntem făcuţi din pământ şi sortiţi să ne întoarcem acolo. Un gând nemernic nu mi-a dat pace: unde eşti, tată?…

Bunicii ne mor, părinţii la fel, uneori ne mor şi copiii. Viaţa dă impresia că începe doar ca să fie parte a aceluiaşi sinistru ciclu. Un lucru nu trebuie să uităm: dincolo de moarte, mai este ceva. Nu se încheie totul. Şi ajungem să stăm faţă în faţă cu Creatorul cerului şi al pământului, cu Dumnezeu. El ne va întreba cum ne-am trăit viaţa, ce-am făcut cu ea. Vom da socoteală. Cei care au primit încă de aici, de pe pământ, darul său mântuitor, nu vor avea motive să plece capul. Vor fi primiţi cu bucurie şi entuziasm. Îmi este greu să-mi închipui tristeţea şi deznădejdea celorlalţi…

Dragii mei, participanţi sau nu, duminică de duminică, la serviciile religioase ale unei biserici: Domnul Isus a murit pentru ca să plătească preţul păcatului meu şi al tău! Acum aşteaptă cu mâna întinsă, înfruntând ignoranţa şi rătăcirea fiecărui om care are amână. Aşa cum a murit tata, bunicul, multele generaţii de oameni dragi nouă, o vei face şi tu. Mă înfoară gândul că poate nu vei fi acolo, împreună cu cei răscumpăraţi. Te rog, astăzi, împacă-te cu Dumnezeu! El te aşteaptă. Te iubeşte. Lui îi pasă de rana ta. Renunţă la a te mai împotrivi! Tata a fost învins de viaţă, de păcat. Eu refuz să o fac, de dragul veşniciei alături de Domnul şi de dorul lui. Tu ce vei face?

Mai jos, cântecul care mi-a amintit de tata.

Lasă un răspuns

