Efeseni 2:11-22, Biserica – Un Templu viu!


Un mesaj al pastorului Florin Enescu, Calvary Chapel Bucureşti, 23 August 2009. Mesajul face parte din seria de studii despre Biserică.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 Responses to Efeseni 2:11-22, Biserica – Un Templu viu!

  1. Lia spune:

    Ce dragut! 🙂 ….Pe Florin il stiu de cand era copil. Sora lui, locuieste in orasul meu natal – Motru …ce mica e lumea si totusi, ce mare…

    • martzian spune:

      Chiar asa… In cazul asta probabil ca o stii si pe sotia mea, Dana, care a crescut in anturajul lor… Florin si Claudia sunt doi dintre cei mai buni prieteni ai nostri.

  2. Lia spune:

    Nu stiu exact daca o cunosc sau nu in mod personal. Posibil. 🙂 Au trecut f. multi ani de cand am plecat din zona Olteniei.

    • martzian spune:

      Lia, tocmai am vorbit cu Florin si mi-a spus o chestie care ma face sa rosesc… sau sa ma declar batran si ramolit, iremediabil… Zice ca ne-a facut cunostinta pe cand am fost o data impreuna la Biserica Sfanta Treime din Bucuresti. Cica ne stim… 😀 Probabil ca are dreptate, el nu prea uita, eu zici ca am 100 de ani…

Lasă un răspuns

