Inscripţie pe amvonul unei biserici


Inscripţie pe amvonul unei Biserici:

„Domnule, am vrea să-L vedem pe Isus”…

Folosim de mult ilustraţia asta în predicile noastre. Recitind-o, mă poartă din nou cu gândul la amara constatare personală a faptului că tot mai mult se predică astăzi norme, reguli sau reţete şi tot mai puţin este prezentat Hristos. În plus, cei care pot spune de acolo, din faţă: „călcaţi pe urmele mele, pentru că eu calc pe urmele lui Hristos” sunt din ce în ce mai puţini…

2 Responses to Inscripţie pe amvonul unei biserici

  1. Alexandru spune:

    Da, si eu simt, miros, sesizez, si aud aceleasi mesaje. Stii ce mi se pare interesant?
    Ca in unele predici, unii pastori aduc mereu in discutie meritele lor, pe cati a ridicat el, la cati bolnavi a fost, de ce nu poate dormi noaptea pentru a citi scriptura.
    Tendinta de a iesi in evidenta este chiar diabolica.
    Te salut cu Harul Sau.

    • martzian spune:

      Din pacate boala nu se manifesata numai la pastori, ci in viata de zi cu zi a fiecarui credincios. Tendinta, conform Bibliei, este racirea dragostei celor mai multi. Probabil ca va fi din ce in ce mai greu sa te tii puternic si sa il pui pe Dumnezeu pe primul plan, iar alunecarea va fi tot mai greu sesizabila…

      Alexandru, te salut si eu si iti doresc sa il prezinti pe Hristos in tot ce faci.

Lasă un răspuns

