Astăzi am votat…


Foto: MEDIAFAX

Ca orice cetăţean responsabil, astăzi am votat. Wait a minute… am zis responsabil? După vot m-am închis în casă pentru tot restul zilei, de ruşine şi de ciudă.

Să nu mă întrebaţi ce am ales… Vă pot spune doar că mi-aş fi dorit să votez PENTRU cineva şi nu ÎMPOTRIVA cuiva, aşa cum mă văd nevoit a o face. Mă doare faptul că ideea de a alege dintre două rele pe cel mai mic devine deja parte integrantă permanentă a mentalităţii noastre de cetăţeni importanţi numai în timpul campaniilor electorale. Nu ne mai miră, nu ne mai sperie, nu ne mai indignează. În egală măsură mă intrigă lehamitea şi pesimismul generalizat, spectacol trist la care sunt artist şi spectator în acelaşi timp.

Mi-am permis să arunc o privire, cu coada ochiului, către cei aşezaţi la coadă; spun coadă nu pentru că aşa e peste tot, ci pentru că am votat la o secţie specială… La o altă secţie la care am poposit din greşeală cu doar câteva minute înainte, spre exemplu, cei implicaţi în organizarea procesului electoral se plictiseau de numa… Mai toţi alegătorii păreau îngrijoraţi şi trişti; pesimişti, care se agaţă cu disperare de încă o speranţă autofabricată. La ieşire un tânăr, care vota împreună cu o frumoasă domnişoară, probabil iubita, mi-a strecurat, între un oftat şi o clătinare din cap, o remarcă ce răspundea parcă gândurilor şi temerilor proprii:

„Sper să se merite… Deşi…”

Am acceptat încă o dată, în conştiinţa mea, un lucru care îmi dă speranţă împotriva oricărei speranţe: Dumnezeu este în control! Indiferent de faptul că întreaga clasă politică afişează cu permanentă  nesimţire o cultură a ciolanului, care ne confundă cu numere şi procente, suntem îndreptăţiţi să ne punem speranţele în El. Sigur, noi trebuie să ne facem partea. De aceea am ales să votez deşi fiecare celulă din mine striga să nu…

Dacă deja aţi votat pentru preşedinte şi referendum, vă mai invit o dată ca în taină să vă întoarceţi la urne. Votaţi… Dumnezeu! Pentru că promisiunile Lui vor fi întotdeauna respectate şi pentru că este Singurul în ochii căruia vom avea, mereu, valoare.

Fiţi binecuvântaţi!

2 Responses to Astăzi am votat…

  1. nica gherghel spune:

    si noi am votat, tot impotriva oricarui chemari interioare. cum spunea baiatul ala, speram se se merite, desi…

Lasă un răspuns

