Curăţenie la blogroll


FOTO: cartmelcollege.co.uk

E sâmbătă, zi de curăţenie… Aşa am învăţat de la tata, care astăzi nu mai este. „Program administrativ” ne ordona, mai în glumă mai în serios, şi să te ferească Sfântul să fi obiectat cu ceva!

Astăzi am hotărât să fac un pic de ordine şi la blogroll, pe toate cele 4 bloguri pe care scriu. În primul rând, am scos de acolo o parte dintre legăturile care nu oferă link înapoi, după cum ar fi normal. Aroganţa şi atotsuficienţa lor mă lasă rece. Excepţie fac… excepţiile! La o adică, o să fiu şi eu un mic mogul, măcar pe blogul personal, aşa că prefer a păstra secretul pentru criteriile de discriminare.

Un lucru aş fi clarificat totuşi… În momentele de sinceritate cu martzianu-mi eu am înţeles că, deşi le ţineam acolo de luni bune, nu vă recomand cu nici un chip, nici măcar ca şi lectură ocazională, aberaţiile unora dintre pseudovedelele noastre evanghelice, fie că sunt cunoscute peste tot în ţară sau numai în acest colţişor frumos şi trist de lume. Dincolo de mulţii ani de şcoală şi de lucrare transpare,uneori, aşa cum spuneam, aroganţă, micime, competiţie, prostie, în sensul lor cel mai direct. În plus, trag după ei o generaţie de aplaudaci, care se poziţionează tâmp când într-o tabără când în cealaltă, refuzându-şi dreptul elementar de folosinţă a propriului creier. Influenţa, care ar fi trebuit să fie pozitivă, modelele, care ar fi trebuit să fie de urmat, un lung şir de contoverse şi de dispute izvorâte din motivaţii numai de ei ştiute, toate acestea mi-au indus concluzii amare. Nu vreau să generalizez, am găsit pe paginile scrise de domniile lor şi multe lucruri de folos.

Dragii mei excluşi, vă rog să înţelegeţi că acţiunea de azi nu este una personală, aşa că vă rog să mă scutiţi de reacţii indignate sau de dovezi în sensul celor scrise. Sunteţi bineveniţi oricând aici, dar nici nu plâng dacă veţi alege să rămâneţi în balonul vostru mic şi avid afirmare.

Lasă un răspuns

