Vă rog să mergeţi la vot


FOTO:stirileprotv.ro

Cred că am obosit mai mult decât ar fi fost normal, într-o campanie electorală la care nu am participat şi care nu îmi aparţine. Probabil că mulţi dintre dumneavoastră vor fi în asentimentul meu. Acum, că ne mai despart puţine momente până vom afla cine este noul preşedinte al românilor, vă rog să îl alegem împreună. De ce spun asta? Pentru că stând pe gard şi lamentându-ne  nu facem nimănui nici un bine. Nu vă voi spune cum să votaţi, pentru că la rându-mi voi vota cu inima strânsă. Am mai spus-o, mă voi manifesta ÎMPOTRIVA unui candidat şi nu PENTRU celălalt. Alegem din nou fără entuziasm, dar suntem datori să o facem, dacă ne pasă, dacă comentăm, dacă ne plângem şi dacă protestăm, dacă vrem să ne decidem singuri soarta.

Mergeţi la vot! În felul acesta opţiunea voastră nu va putea fi folosită de interese meschine. În urmă cu ceva ani mi se părea paranoidă o astfel de idee. Astăzi, demagogul Vadim, care ne distra cu plăsmuirile lui, mi se pare prea blând, şi jenant de departe faţă de ceea ce anticipase. Slavă Domnului, nu a fost el şi sper că nu va fi niciodată preşedinte. Se poate şi mai rău. Noi am ales asta. Suntem datori să alegem şi acum. Indiferent că va ieşi cel de care nu ne-am legat speranţele şi aşteptările, îl vom respecta, ca pe liderul nostru, după cum se cade şi ar fi normal, îl vom critica, dacă o ia pe arătură, îl vom da jos dacă sau atunci când ne va ajunge cuţitul la os, dar va fi alegerea noastră.

Folosiţi-vă mintea. Gândiţi. Fiţi înţelepţi. Rugaţi-vă pentru a şti unde să puneţi ştampila. Mergeţi dimineaţă la biserică. Ziua Domnului este mult peste cea a alegerilor. În rugile voastre, mijlociţi şi pentru el, pentru cel care ne va conduce în următorii cinci ani, indiferent cât de hulit sau de contestat ar fi fost. Mai apoi, mergeţi la vot şi luaţi parte la această decizie!

VOTAŢI!

Lasă un răspuns

