Nu călcaţi sângele în picioare!


Astăzi am celebrat cu toţii Cina Domnului, la Biserică. A fost frumos; a fost unic şi înălţător. Am rămas, însă, sub puternica impresie a unui detaliu pe care nu-l voi uita prea curând: atunci când întreaga congregaţie urma să se împărtăşească cu vinul ce reprezintă sângele lui Hristos, undeva, în spatele sălii, cineva şi-a scăpat paharul.

Nimic nou, nimic grav… Doar că sunetul acela, creat de rostogolirea aproape ostentativă a micuțului obiect pe podea, m-a dus cu gândul la milioanele de situaţii în care, din neatenţie sau din vină, adevăratul sânge al lui Hristos nu a mai ajuns la cei ce au atâta nevoie de el! De câte ori, cu o viaţă murdărită de păcat şi de răzvrătire, oamenii nu l-au făcut zadanic, câlcându-l în picioare!

Cu gândul la chemarea tristă a cântării bătrâneşti „Nu călcaţi sângele în picioare”, la ai mei dragi ce se sting în nelegiurile lor, la toate zilele în care eu însumi mi-am scăpat paharul, am plâns…

Mulţumim Doamne, pentru sângele Tău, care se varsă pentru iertarea păcatelor! Şi ne iartă rătăcirile ce golesc paharul împărtăşaniei…

Foto: voxvocis.us

Lasă un răspuns

