Duminica, interzis la pipi!…


De vreo câteva zile ne-au venit în vizită rubedeniile din Bucureşti. Mai exact soră-mea, împreună cu cele două mândreţe de copile ale ei, care mă strigă simplu şi afectuos… „unchiu”.

Spre ruşinea noastră, dar mai ales datorită îndatoririlor de serviciu, în primele zile nu prea am avut timp de ele. Astăzi, însă, a fost ziua aleasă pentru scosul pârlelii. Am dat o raită prin Felix dar şi prin toate colţurile mai acătării ale Oradiei, urbe mândră şi încărcată de tradiţie, chiar de frumos, mai ales pe acolo pe unde mâna crudă omului modern nu s-a hotărât încă să strice…

Una peste alta, oaspeţii noştri s-au simţit bine, cu exepţia unor mici afecţiuni la… vezică. Normal pentru copii, dar şi pentru noi de la o vârstă încoace, după câteva ceasuri de plimbare a apărut şi spărgătoarea de fun, nevoia denumită popular şi total nevulgar „pipi”. La semnalul copiilor am reacţionat cu o nedisimulată mândrie de orădeni (chiar dacă venetici naturalizaţi de doi ani încoace) indicând spre micuţa şi vesela construcţie galben portocalie din parcul Libertăţii, pe care se pot citi de la distanţă indicatoarele pe deplin liniştitoare pentru vezicile încercate, W.C. BĂRBAŢI şi W.C. FEMEI.

Un chiot de bucurie, o apreciere pozitivă la adresa civilizaţiei din acest colţ de ţară şi apoi… tăcere. Pe fiecare dintre uşi este afişat, pe acelaşi albastru liniştit, sfidător de această dată, un „ORAR” din care înţelegem că sâmbăta şi duminica este… ÎNCHIS! Ne scapă, limitaţilor de noi, logica unei astfel de chestiuni.

Nu ne rămâne decât să ne certăm copiii pentru îndrăzneala de a face pipi în week-end!

One Response to Duminica, interzis la pipi!…

  1. Dana G spune:

    La noi in Romania te astepti la orice,cand vreti sa mai mergeti in oras la o plimbare cu familia trebuie sa nu consumati lichide…..eu am mers acum 3 ani la spital aveam dureri mari de ureche si cand am ajuns acolo am stat ceva timp asteptand pe cineva sa ma bage in seama,eram cu niste prieteni intr-un final a venit o asistenta si m-a intrebat care este problema mea,i-am explicat ce ma durea..la care ea a inceput sa rada hehehehe draga astazi te-ai gandit sa vii la spital cand nu este nimeni de garda nu pot face nimic era Sambata..vino luni si se rezolva,am plecat nu aveam ce face am mai stat 2 zile cu dureri si luni m-au internat pe loc aveam o infectie mai era putin si imi atingea timpanul…asa ca este de plans si noi ca si crestini trebuie sa ne rugam pt a interveni Dumnezeu in acest popor. Va pup dragi mei si sper sa nu mai am surprize din astea..

Lasă un răspuns

