Oradea 2008 – 2010, amintiri


Suntem pe picior de plecare din oraşul în care ne-am luat o casă şi unde, mai bine de 2 ani, ne-am simţit… acasă! Ne va fi mereu de dor de locurile acestea, dar mai ales de oamenii cu care Dumnezeu ne-a pus în contact prin slujirea noastră. Vă invitam să fiţi şi voi părtaşi, timp de câteva minute, la acest sezon al vieţii noastre…

3 Responses to Oradea 2008 – 2010, amintiri

  1. […] Oradea 2008 – 2010, amintiri Mon Sep 06, 2010 16:11 pm Suntem pe picior de plecare din oraşul în care ne-am luat o casă şi unde, mai bine de 2 ani, ne-am simţit… acasă! Ne va fi mereu de dor de locurile acestea, dar mai ales de oamenii cu care Dumnezeu ne-a pus în contact prin slujirea noastră. Vă invitam să fiţi şi voi părtaşi, timp […] […]

  2. Aditza spune:

    Hopa… Sa inteleg ca si pe aici apare Bundi. Unde vine strada aia unde stau oamenii astia?

  3. adi spune:

    Marian si Dana, cu siguranta m-am bucurat sa va cunosc si ma consider binecuvantat sa fim prieteni, chiar si la distanta, chiar si daca nu mai suntem colegi. Am invatat lucruri importante de la voi, si din exemplul vostru, si din munca impreuna!

    Tinem legatura!

    PS: Cat despre Valea Draganului, impreuna cu diversii „asociati”, nu se putea un video mai bun decat cu acordeonu’ si cu fratele… Iti multumesc insa pentru deschiderea pe care ai avut-o sa-mi impartasesti din viata ta, in acea seara. A fost un lucru special! Fii binecuvantat, frate drag!

Lasă un răspuns

