Actorul a ieşit în stradă…


Poetul Adrian Păunescu s-a stins din viaţă

Viaţa e un teatru trist, umbrit la final, definitiv şi irevocabil, de cortina tristă a ploapelor reci. S-au stins reflectoarele, aplauzele se aud pentru ultima oară, actorul părăseşte scena, pentru o altă viaţă… Uneori aceasta e mai bună. De cele mai multe ori, însă, doar Cel de sus ştie cum ne va arăta destinul în urma judecăţii divine, de care cu toţii, la rându-ne, vom avea parte. Şi da, contează ca, încă din timpul vieţii, să alegem bine.

Ziua de azi stă sub auspicipiul trist al faptului că inima lui Adrian Păunescu a încetat să mai bată, la ora 7:15, după ce a fost internat, la 26 octombrie, in stare grava, la Secţia de terapie intensivă a Spitalului de Urgenţă Floreasca, fiind diagnosticat cu insuficienţă cardiacă, hepatică şi renală.. Obosit de drama propriei piese, poetul a părăsit scena pe care a jucat timp de 67 de ani, lăsând în urmă un rămas bun ce arde sufletele şi buzele a milioane de copii şi părinţi:

E pământul tot mai greu
Despărţirea-i tot mai grea
Sărut mâna tatăl meu
Sărut mâna mama mea
Dar de ce priviţi aşa ,
Fata mea şi fiul meu
Eu sunt cel ce va urma,
Dragii mei, mă duc si eu...

Adio maestre şi om, părinte şi fiu, bun şi rău, frumos şi urât ca noi toţi!

Te plâng…

2 Responses to Actorul a ieşit în stradă…

  1. […] Actorul a ieşit în stradă… Fri Nov 05, 2010 14:12 pm Viaţa e un teatru trist, umbrit la final, definitiv şi irevocabil, de cortina tristă a ploapelor reci. S-au stins reflectoarele, aplauzele se aud pentru ultima oară, actorul părăseşte teatrul, pentru o altă viaţă… Uneori aceasta e mai bună. De cele mai multe ori, însă, doar Cel de sus ştie cum ne va arăta destinul în […] […]

  2. Un trist spune:

    Nu am cuvinte…
    Dumnezeu sa-l ierte…
    Si sa ne ierte si pe noi, cei multi si mai reci in viata decat trupul maestrului mort!

Lasă un răspuns

