Faza zilei(1): Bine că nu sunt Nicu!…


Sună mobilul, pe la 11:35. Mă uit să văd cine e. Numărul e… ciudat: +0000! Vi s-a mai întâmplat așa ceva?

Curios, răspund, cu o voce cât mai prietenoasă și suavă. Se face pauză pentru câteva secunde, timp în care cineva respiră în receptor. Într-un târziu vine și răspunsul, unul ofuscat și agresiv. Așa aflu, pe propria-mi sensibilitate, că nu doar bărbații gâfâie la telefon. Doamna țipă la mine, cât de civilizat poate, dându-mi impresia că am greșit răspunzând la propriul aparat dar și sentimentul de vină că îl am…

  • (Doamna) Aahalo!
  • (Eu) Da!…
  • (Doamna) Cu Nicu! (nu bună ziua sau dă-te mai încolo)
  • (Eu)Doamnă, cred că ați greșit numărul…
  • (Doamna) A, da? No, bine!…

 Doamna închide brusc în timp ce eu mă bucur, din cel puțin două motive: primul, că nu mai țipă nimeni la mine și al doilea…

că nu sunt Nicu!…

🙂

One Response to Faza zilei(1): Bine că nu sunt Nicu!…

  1. […] Faza zilei(1): Bine că nu sunt Nicu!… Fri Nov 26, 2010 14:02 pm Sună mobilul, pe la 11:35. Mă uit să văd cine e. Numărul e… ciudat: +0000! Vi s-a mai întâmplat așa ceva? Curios, răspund, cu o voce cât mai prietenoasă și suavă. Se face pauză pentru câteva secunde, timp în care cineva respiră în receptor. Într-un târziu vine și răspunsul, unul ofuscat și agresiv. Așa aflu, pe […] […]

Lasă un răspuns

