Niciodată singur…


Uitându-mă în propriul trecut văd un tânăr zdruncinat de temeri și de goliciune interioară, un tânăr veșnic nemulțumit și măcinat de singurătate. Probabil că, dacă nu mi-ar fi reușit o viitoare tentativă de a renunța cu lașitate la viață, la fel aș fi fost însă și astăzi. Am întâlnit însă pe Cineva, Persoana perfectă, care mi-a promis ceea ce nimeni niciodase nu putuse face: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.” (Evrei 13:5)

Viața mea s-a schimbat după ce am dat totul pentru că El, Dumnezeu, mi-a dat, la rându-I, totul. Iar ”TOTUL” Lui este mai mult decât ar putea fi totul meu vreodată. Iar Eu, de atunci, nu am mai fost niciodată… singur!

VIDEO: Cântecul „Never Alone” de Barlow Girl, cu subtitrare în română. Este vorba despre a te încrede în Dumnezeu chiar şi atunci când El pare că este departe…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Lasă un răspuns

