Străin la mine acasa (6): Îți doresc… suficient!


Încă mă mai întreb: de unde oare și cum am reușit să adun atâtea bunătăți electronice pe calculatorul ăsta deja îmbătrânit de vreme și cu moralul ridicat doar de un mai tânăr hard disk extern… Se pare că de câte ori îmi bag nasul în el, mai aflu câte o chestie care mă face să mă simt ca și când am violat intimitea cuiva.

Scrierea nu-mi aparține, ci este o preluare din ”I wish you enough” a lui Bob Perks, dar vreau sa o împart cu voi așa cum e ea pe hardul bătrânului meu tovarăș de studiu:

_______________________________________________________

ÎȚI DORESC SUFICIENT

Bob Perks, Pastor Bill

…Nu-mi era teamă să-l privesc în ochi. Avea o bunătate caldă în privirea umezită de lacrimile ce-i împăienjeniseră ochii.

– Iertați-mă că vă întreb, dar de ce spuneți că v-ați luat rămas-bun pentru totdeauna de la fiica dumneavoastră?

– Sunt batrân, iar ea locuiește tare departe. Adevarul este că data viitoare când va veni încoace va fi pentru înmormântarea mea.

– Dar când v-ați luat rămas-bun de la ea, v-am auzit spunând: „Îți doresc suficient”. Dacă nu vă supărați, ce înseamnă acest salut?

Un zâmbet răsărit în colțul gurii i-a luminat fața.

– E o urare transmisă din generație în generație de-a lungul timpului. Părinții mei obișnuiau să-i salute pe toți cu această urare…

A tăcut preț de câteva clipe, ridicându-și privirea în sus, încercând parcă să-și amintească ceva, iar zâmbetul a devenit mai strălucitor pe fața lui.

– Când ne-am urat „Îți doresc suficient„, dorința noastra era ca viața celuilalt să fie plină de suficiente lucruri bune care să-i susțină pofta de viață, a continuat, dupa care s-a uitat direct spre mine, recitând ca din amintiri:

Îți doresc suficientă iertare care să-ți aline durerea;
Îți doresc suficient soare care să-ți păstreze voia bună;
Îți doresc suficientă ploaie ca să apreciezi cu atât mai mult soarele;
Îți doresc suficientă iubire care să-ți stâmpere dorul;
Îți doresc suficientă fericire care să-ți păstreze spiritul treaz;
Îți doresc suficient timp ca să nu te grăbești când citesti în Biblie și te rogi;
Îți doresc suficientă durere, astfel încât și cele mai mici bucurii să ți se pară mari;
Îți doresc suficient câștig care să-ți satisfacă nevoile vieții de zi cu zi;
Îți doresc suficiente pierderi ca să pretuiesti și cel mai neînsemnat lucru ce-ți aparține;
Îți doresc suficiente saluturi de „Bun venit” care să te încurajeze în umblarea ta spre cel din urmă „Bun rămas”;
Îți doresc suficiente rugăciuni ca să primești răspunsurile pe care le aștepți;
Îți doresc suficientă credință ca, atunci când Dumnezeu este de partea ta, să nu dai înapoi;
Îți doresc suficientă lumina ca sa discerni toate acestea și să mergi mai departe.

Apoi a oftat, mi-a zâmbit și s-a întors să plece.

– Îți doresc suficient…

„N-avem nici o nevoie mai mare decat de a-l cunoaste mai bine pe Hristos.”

 

2 Responses to Străin la mine acasa (6): Îți doresc… suficient!

  1. eu si tu!
    Să ştii să lupţi cand vrei să ai
    Să nu renunţi cand pierzi sau dai
    Să fii şi bun şi inţelept
    Şi vei găsi drumul cel drept.

    Imi plac tare cele spuse de tine in mesaj si de mine mai sus.

    “N-avem nici o nevoie mai mare decat de a-l cunoaste mai bine pe Hristos.”

Lasă un răspuns

