Un ”florin” zice că-s penibil…


Un oarecare, pe nume de cod “florin” si care se prezintă cu un site evident inexistent, www.florin.ro, mi-a transmis marți că sunt penibil, ca urmare a lecturării (?) articolului meu – ”Dispare dragostea din cuplu după trei ani?”, postat pe blogul Cuplul Creștin și preluat de către Emanuel Iacob pe creștintotal.ro (cu permisiune, ceea ce îl face demn de toată cinstea).

Pentru că nu am motive să mă simt prost dar și pentru că aș dori să îi răspund mai pe larg domnului Florin voi relua lista de 5 motive pentru care sunt considerat penibil. Asum faptul că nea ăsta, ce jignește la întâmplare și pe oricine, așa se numește și că nu doar se ascunde ca lașul în spatele unui pseudonim. De asemenea că nu a gândit înainte de a acționa împroșcând cu materii urât mirositoare la întâmplare, parcă pentru a demonstra că ceea ce iese din gură spurcă pe om. Țin să menționez și că inițial el s-a îndreptat împotriva lui Emanuel, crezând că el a scris articolul și demonstrând cât de mult s-a concentrat înainte de a scrie…

”florin” îmi zice:

… esti penibil 100%

1. pt ca tii messul deschis fiindca nu poti lucra o zi fara sa-i spui femeii ca o iubesti… penibil, penibil….. cred ca ai avut parte de niste traume emotionale, de ai ajuns in starea asta. Ok, daca ai fi in primele saptamani, as zice.. dar te lauzi ca au trecut anii.
2. pt ca, pur si simplu, te dai pe mess in timpul serviciului. De-ai lucra la mine, sigur, sigur, te-as da afara.
3. pt ca te mandresti cu cele 55 de kg care arata, fie ca ai fost subnutrit, fie ca esti inalt de 150 de cm
4. pt ca amesteci lucrurile, asa cum ti-a explicat horvathliviu mai sus. Cum sa nu poti tu face diferenta asta elementara intre tipurile de dragoste?
5. pt ca te crezi prea spiritual ca sa accepti evidentele, cu toate ca studiul prezentat in ziar era pur statistic si doar facea o constatare.

Citind, ca un penibil ce mă aflu, lista lui florin, îmi vine în minte un proverb care tentează la parafrazare și la adaptare:

Minte multe nu se cere, să fii ”florin” și să ai… internet!

Păstrându-mi decența și înțelegând limitările aș dori să răspund curiozității stânjenitor de efeminate  a lui ”florin” cu:

  1. Ai o soție? Când i-ai spus ultima oară că o iubești, dacă încă mai sunteți împreună?
  2. Ai ”mess”? Progrămelul ăsta nu este doar pentru pierderea vremii, așa cum ai aflat tu ieri, când ți-ai pus internet, ci poate fi o unealtă extrem de utilă atunci când munca ta implică o multitudine de relații și comunicare. ”Dacă aș lucra la tine” probabil ai avea o firmă și probabil că ”afară” unde m-ai da tu, mi-ar fi mai bine. Asta m-ar scuti de rușinea de a nu lucra sub un lider care să-și merite angajații…
  3. Ai cap? Pentru că dacă ai poate îmi explici de ce un om de 150 de cm și cu 55 de kg este penibil din cauza asta…
  4. Citești printre rânduri? Cred că ar trebui să mai citești o dată ce a scris horvathliviu și să mai treci o dată peste articol. Cititul printre rânduri indică superficialitate.
  5. Lucrezi la ziar? Pentru că dacă ar fi așa ar trebui să mai lucrezi la stil. Cuiul meu este îndreptat nu împotriva ”Adevărului” ci împotriva unui sistem de valori care generează disfuncționalități în familie.  Dacă asta mă face a părea prea spiritual… so be it!

Închei cu începutul: Dragă Florin, nu sunt supărat pe tine. Așa cum îți spuneam și în comentariul meu, prefer să fiu considerat penibil, în loc să continui tradiția de nefericire a părinților noștri. Cred din toată inima că familia poate fi diferită, iar tu ai putea fi fericit în intimitatea ei, asemenea nouă. Continui să afirm că dragostea din familie poate fi veșnică și să nu treacă, așteptând argumentele tale pentru un alt punct de vedere. În caz contrar sunt necesare scuzele ori va trebui să redefinim termenul și să realocăm eticheta pe care mi-ai pus-o gratuit.

2 Responses to Un ”florin” zice că-s penibil…

  1. eumiealmeu spune:

    felicitari pentru un comentariu atat de demn. 🙂

  2. martzian spune:

    @eumiealmeu: multumesc. din pacate de o singura parte, pentru ca „florin” nu reactiona de nici o culoare. cred ca e mai bine asa, pana la urma…

Lasă un răspuns

