Scump, domne, scump! Dincolo era mai ieftin…


Foto: bloombiz.ro

Zilele trecute am fost la cumparaturi… ca tot omul care se respectă și care ține la jumătatea-i pasionată de acest sport. La intrarea în hypermarket-ul căruia nu îi dau numele, deși tare ne plac legumele de acolo, ne oprim să căscăm ochii la pomul cu sacoși multicolore și frumos agățate. Cel mai probabil ne-a atras faptul că plasele, deși cu o evidentă croială ieftină, aveau roți atașate, ceea ce se poate dovedi util, mai ales dacă ar veni și la un preț decent.

Măi să fie! Cât or costa astea?…”

Ne chiombim ca dornicii, eu mama și doamna mea, la pungile cu vino-ncoa. Eu mai zăbovesc, ele zăresc degrabă prețul și bat înțelept în retragere. Într-un târziu, observă și ”myself”-ul eticheta cu ”22,2 lei”.

Băi, ce preț de toată farsa!”…, îmi spun răgușit și cu ciudă în barbă.

Lângă mine, un bătrânel, pe care tare l-ar prinde un astfel de ajutor la cărat, îmi șoptește discret, printre dinți, ca pe timpul răposatului:

Nu e prea convenabile…”

Cum, sociabil și vorbăreț din fire, nu mă pot abține de la o glumă bună, arunc jovial și cu voce tare, o remarcă din reclama pe care am impresia că toată lumea o știe:

He, he, scump, domne, scump! Dincolo era mai ieftin...”

Plec, fericit că mi-a ieșit și figura din cap – că deh, actor trebuia să mă facă mama! Nu apuc să fac doi pași, că cineva mă prinde ferm de mână. Mă întorc uimit, suficient cât să văd figura disperată a uncheșului cu mustața zbîrlită, schimonosind, cu o sinceră disperare în glas, întrebarea finală:

Unde dom’le? Unde?…”

Later edit, in loc de PS: Iaca și reclama la care fac referire, ca parcă mi-e milă de toți cei ce acceseaza articolul căutând asta…

One Response to Scump, domne, scump! Dincolo era mai ieftin…

  1. Victor S. spune:

    neaparat sa ne spui de unde sa ne luam si noi pungi din alea 🙂

Lasă un răspuns

