De ce avem nevoie de Isus Hristos?


Cum ar putea un Dumnezeu drept să-l ierte pe omul rău și El să rămână totuși drept după aceea?

VIDEO:Evanghelia” – Paul Washer (subtitrat în limba română)

4 Responses to De ce avem nevoie de Isus Hristos?

  1. gigel spune:

    Impresionanta descrierea mecanismului spiritual. Cu mentiunea ca faptele bune au rolul lor, sunt expresia agatarii de cruce…Le faci ca sa speri in mantuire si invers.

    • martzian spune:

      Gigel, bun venit pe nava mea! Faptele bune sunt expresia (rodul) unei vieti transformate de Dumnezeu. “Faceţi dar roade vrednice de pocăinţa voastră.” (Matei 3:8)

  2. gigel spune:

    Imi place blogul, am ajuns aici cautand un raspuns la afacerea Iefta, despre care am aflat, spre rusinea mea de frunzaritor al Bibliei, tocmai de la taica Dawkins, hihihihi. Una peste alta, povestea asta mi se parea o lovitura nimicitoare, acum m-am mai calmat, dar daca waw ala nu functioneaza asa, we’re screwed. M-am documentat pe net (am inteles de ce e ciudat waw), argumentarea ta e logica, dar SI ala e pur si simplu NI-MI-CI-TOR acolo. Uneori dracu chiar te baga in sperieti cu smecheriile lui…

    • martzian spune:

      Da, cred ca in urmatorii ani ar trebui facut un efort sustinut al crestinilor si realizata o traducere care sa tina cont de aceste fineturi. Sa stii ca unii necredinciosi nu sunt deloc frunzaritori ai Bibliei, unii se folosesc cu buna stiinta de aceste lucruri, ba chiar le stiu explicatia. Cum bine zici tu, smecher diavolul!

Lasă un răspuns

