Evenimentul săptămânii: amintiri din copilărie, cu pistoale, instalator și martzieni speriați din somn


alin new

L-am rugat pe Alin să vă relateze cum a decurs, din perspectivă proprie,  ziua de ieri. Iată rezultatul, cu mici comentarii ale părților mai puțin subiective, adică Martzianul și nevastă-sa, Mike și Dana. Lectură plăcută!

O zi din viața mea 

Ieri a fost o zi frumoasă (n.n. gândiți-vă doar cum ar arăta una urâtă…) cu prietenul meu, Mike maimuța (n.n. în ciuda aparențelor, acesta este un compliment). Când erea dimineață m-am trezit (n.n. pe la ora 7:30, ca de obicei, începând ziua cu ”băiță”, cu bufnituri si cu alte zgomote, care de care mai suspecte).

De fapt erea ora 12:00 fix când făceam un pistol de lemn. M-am dus să mă spăl pe mâini și am dat apa la maxim și s-a auzit un zgomot atunci (BOOOM) și s-a scultat Mike și Dana (n.n. care, bătrâni și naivi, abia ațipiseră – în încercarea absurdă de a-și face siesta).

(Dana) A zis (n.n. după ce a făcut doar doi pași din dormitor până în ușa de la baia mică):

Ajutor, ajutor!

Iar Mike zicea:

Inundație, inundație, o nu!

– (Dana) Ajutor!

– (Mike) Dana, curge apa, oprește!

– (D) Cum?

– (M) De pe buton (PUFF)

– (D) Ahh…

– (D) Aline!

– (Alin:) Da.

– (D) Ce s-a întâmplat?

– (A) S-a spart o țeavă (nn. Singură, cum altfel?…).

3 ore mai târziu (n.n. În parc, la o cafea – trauma therapy):

– (D) Ai chemat instalatorul?

– (M) Da. (n.n. Mulțumim, Andrei Mihalache – ”our favourite” instalator!)

– (D) A, bine.

– (M) Hai să mergem în casă.

– (D) Bine.

Și uite așa ne-am uitat la un film pe nume Oliver Twist (n.n. De fapt noi am văzut și ”Alin pericol public”. Pe viu!)

(THE END)

La căderea cortinei, ca o concluzie proprie, Alin ne-a încurajat:

Cred că v-am făcut un bine, până la urmă… Vedeți ce frumos arată bateria voastră nouă acum?

2

Lasă un răspuns

