Oportunitate de slujire


Astăzi am decis să fac o faptă bună! Îi voi râde bolii în față și mă voi da peste cap pentru a le aduce un pic de alinare unor semeni care trec prin suferință. Pacienți operați de afecțiuni grave, care sunt nevoiți să stea săptămâni în șir cu ochii pironiți în tavan. Timpul trece atât de greu când ești într-o astfel de poziție! Am învățat-o pe propria piele…

Am privit destul! Am deplâns destul situația grea din spitale. Dar astăzi mi-a ajuns. Pot face ceva și nu voi rămâne indiferent! Poate că însăși venirea mea aici are un scop. „Luminează deci acolo unde ești” – spune un cântecel pe care îl învățăm cu copiii.

Concret, am decis să utilăm, prin intermediul Hope Rescue Centre , toate saloanele secției de Chirurgie Generală IV cu televizoare. Nu peste un an, nu peste o lună, ci acum. Azi. Și nu doar pentru sutele ori miile de pacienți din viitor, ci și pentru aceștia, pentru prietenii mei.

Vă dau și vouă posibilitatea de a vă implica, dacă doriți. Să credem, împreună, în minuni! Să ne bucurăm de faptul că se poate. Că va rămâne ceva palpabil în urma noastră!

Cum mă puteți ajuta, concret:

1. Cu un sfat. Caut să achiziționez 10 televizoare: 6 dintre ele de dimensiuni medii (80-81 diagonală) – pentru saloane și 4 mai mici pentru rezerve. Sunt interesat de calitate cât mai bună, la prețuri decente. Provocarea stă în ecran. Acesta va fi poziționat contra luminii (deci trebuie să aibă o luminozitate bună) și central în saloane (asta implică un unghi de vizibilitate laterală bun, pentru ca imaginea să poată fi urmărită din toate paturile). Vă rog să sugerați doar ceea ce ați încercat personal.

2. Financiar. Vedeți? Odată ONG-ist, mereu ONG-ist. Puteți contribui, cu orice sumă, prin intermediul site-ului nostru: http://hrc.org.ro/persoane-fizic . Aveți acolo toate datele necesare, pentru a dona în cont sau cu cardul online.

Pentru a dona prin Revolut, puteți folosi contul @carolm2uth, telefon 0727371166 (Marian Zaharia). Mulțumesc Lucian Balanescu pentru sugestie.

Refuz să cred că, atâta timp cât suntem în viață, nu putem face lumea din jurul nostru un loc mai bun. Trebuie doar să credem și să ne unim forțele.

Puteți să îmi scrieți în privat pentru mai multe detalii sau sugestii.

Doamne ajută!

Lasă un comentariu