Predicator scuipat de un student…

8 noiembrie 2009

Am urmărit astăzi un clip care m-a tulburat. Lucrurile stau cam aşa: Kerrigan Skelly, fondator al PinPoint Evangelism, fost păstor, retras pentru a se dedica în totalitate lucrării de evanghelizare, merge la Werstern Kentucky University,  Bowling Green, KY. Începe să predice Evanghelia, aparent la nimeni. Well, la cei câţiva trecători plictisiţi. După o vreme se strâng totuşi curioşii, intrigaţi de prezenţa lui şi de faptul că se simt judecaţi şi totul degenerează într-o ceartă colectivă. În tot acest timp omul continuă să strige cât îl ţin bojocii, înfruntând ironiile, urletele, acuzele, înjurăturile, la un moment dat chiar scuipatul… iluştrilor învăţăcei americani. Îşi face apariţia şi un poliţist, care încearcă fără succes să îl determine a se opri.

Acum, iniţiativa, intenţia,  mi se pare lăudabilă… Citeşte restul articolului…


Păţanii (1)

8 noiembrie 2009

Astăzi am muşcat-o, pe când răsfoiam albumele unei cunoştinţe, pe Facebook. Una dintre imagini conţinea un joc de cuvinte… interesant, din ciclul „nu te supăra frate!„. Curios ca o pisică, nu m-am putut abţine când am dat peste provocare, iar rezultatul m-a luat prin surprindere. Nu-i bai, Martzianu’ ţine la glumă…

Dacă nu eşti supărăcios, te invit să încerci şi tu:

cat game