Este adevărat că noul iPhone 6 Plus se îndoaie dacă îl ții în buzunarul de la spate?


foto: cnet.com

foto: cnet.com

Citeam ieri, cu consternare, faptul că un device abia apărut pe piață și care a generat o adevărată isterie la nivel mondial ar prezenta o eroare de fabricație nepermisă, mai ales dacă ne gândim la brandul cu pretenții al producătorului și la prețul actual de achiziție (în jur de 5000 de lei la o simplă căutare). Este vorba de noul iPhone 6 Plus, de care mulți utilizatori se plâng deja că s-ar îndoi atunci când este purtat în buzunarul de la spate, datorită aluminiului subțire din care este confecționată carcasa.

Ca să fie și mai clar la ce mă refer, puteți să dați clic AICI, AICI sau AICI (mulțumesc Ciprian Khlud) și să urmăriți demonstrația de mai jos. Se pare că vocile celor care confirmă sunt tot mai numeroase și mai dezamăgite. Spre exemplu, un user de pe MacRumors a relatat că a pățit-o după doar 16 ore în care l-a avut asupra sa, în buzunarul de la spate!

M-am întrebat și eu, ca românul care încă trăiește în România și care încă înțelege valoarea banului conform cu nivelul economiei locale, atent subdezvoltate de către Guvernul Ponta și predecesorii săi:

fb iphone 6 post

Cu riscul de a mă repeta, nu mi se pare absurd să te aștepți ca un telefonul cumpărat să nu ți se îndoaie în buzunar la o folosire obișnuită, având în vedere suma cheltuită și pretențiile tradiționale ale producătorului – cunoscut ca un exemplu de bune practici atunci când vine vorba de  calitate. În caz că se confirmă, consider că este o mare bilă neagră și un pas înapoi pentru Apple, care tace ca porcul în cucuruz și continuă să vândă la chiori un produs cu un un posibil defect de proiectare, fără măcar să ajusteze, corespunzător, prețul de achiziție.

Pentru că povestea nu se putea încheia aici, aflu astăzi, cu stupoare, că un nene de pe Facebook a descoperit ”adevărata problemă” pe care o am eu atunci când vine vorba de iPhone-ul care se îndoaie:

2

 Pe bune? Ăsta crede mă cunoaște mai bine decât mă cunosc eu însumi!

Sunt sigur că sunt mulți cei care doresc un telefon pe care să dea 5000 de lei și care să se îndoaie în prima săptămână! Nu-i așa? Mai ales la noi, unde trebuie să strângi strașnic din fund ca să îl plătești, în caz că nu faci politică sau că nu ești patron. Trecând peste ironia pe care nu mi-o pot refuza, mi se pare grețos faptul că o astfel de discuție se poartă și în mediile creștine. Mi-e greu să cred că unul dintre noi i se poate considera superior altuia doar pentru că ăsta din urmă nu are 5000 de lei pentru a-și lua iPhone, sau pentru că nu este dispus să-și facă rate și să rupă de la gura copiilor și a nevestei ca să întrețină o imagine. Este valabil și reversul…

Motivația mea nu are legătură nici cu una nici cu alta. Am fost surprins de știre și am scris despre asta. Atât. Dacă se confirmă, voi fi indignat. Dacă nu, mă va durea în bască. Nu într-a mea, desigur. Dar nu îmi mai puneți băi cuvinte în gură și motivații în inimă, doar pentru că gura voastră este prea slobodă și inima prea plină de toate cele!

Ce i-am răspuns colegului de rețea?

Vă propun să ne uitam amândoi în cărțile de identitate. Cred ca ar fi trebuit să depășim de mult, atât eu cât și dumneavoastră vârsta (fizică, emoțională, spirituală) la care să ne bazăm imaginea de sine pe mărimea sau pe valoarea jucăriilor. Nu credeți? Comentariul dumneavoastră este absolut nefericit în asemenea condiții.

Postarea mea evidențiază strict o realitate nefericită, în contextul unei adevărate țicneli mondiale – apropo de aceste device-uri. Nimic mai mult. Nu știu cum de ați ajuns la concluzia că mă cunoașteți atât de bine încât să vă permiteți să-mi comparați motivațiile cu ale dumneavoastră.

Ca să clarific, atunci când am ales (în urmă cu ceva vreme) să optez pentru o cheltuială de 5 ori mai mică pentru a-mi lua un telefon la fel de puternic, cu care pot face aceleași lucruri (și care, apropo, nici nu se îndoaie) am făcut o alegere conștientă, bazată pe anumite principii, în condițiile în care aveam suficienți bănuți pentru a cumpăra orice telefon de pe piață.

Nu spun că am ceva împotriva celor care au ales diferit față de mine, în condițiile în care mulți dintre prietenii mei au făcut-o. Aș fi avut aceeași reacție și dacă producătorul telefonului meu făcea o asemenea măgărie.

Discuțiile vor continua. Probabil că și spiritele se vor încinge. Apple contra restul lumii sau Apple contra Android ori Samsung… Aceeași dispută idioată și imatură, care arată până unde am ajuns! Dacă se exagerează, Martzianul îi va modera de nu se văd, mai ales că ne fac de ocară printre filisteni.

Rămâne însă un gust amar, dat mai ales de faptul că observ că între ceea ce predicăm și ceea ce trăim este, adesea, o prăpastie atât de mare…

UPDATE (26.09. 1014): Apple spune ca doar noua clienti s-au plans ca noile iPhone-uri s-au indoit (Hotnews). De parcă toți își țin telefoanele în buzunarul de la spate în prima săptămână de utilizare. Nu contează câți s-au plâns până acum ci contează dacă e adevărat că telefonul este făcut dintr-un material care se îndoaie atât de lesne. Și, dacă ne uităm la testele de pe ne… iPhone 6 trebuie neapărat să fie purtat cu o carcasă cât mai dură.

2 Responses to Este adevărat că noul iPhone 6 Plus se îndoaie dacă îl ții în buzunarul de la spate?

  1. Mihnea T. spune:

    Nici nu ma mir… Nu aveau cum sa tina la nesfarsit stacheta sus. Din fericire exista multe alternative, mai ieftine si mai bune decât mărul muscat.

Lasă un răspuns

