De câte ori ai fost „mântuit”?


Personal m-am confruntat cu drama despre care vorbeşte Paul Washer în mesajul de mai jos, timp de mai mulţi ani. Am trăit crezând că sunt singurul de pe lumea asta la care nu funcţionează instant. M-am simţit vinovat pentru multele situaţii în care am ridicat mâna, repetând acea rugăciune, care pentru cei mai mulţi părea a fi şi unica! Am învăţat după mult timp, după ce am început să transmit la rându-mi mai departe o minciună, un fals, că cei mai mulţi dintre cei din jur sunt asemenea mie… La fel de slabi, la fel de apăsaţi de vină, la fel de obligaţi să întreţină o instantă iluzie, doar pentru că trăiesc într-o lume creştină aparent perfectă, în care te simţi a fi unicul păcătos!

Avem nevoie de Dumnezeu… Mai mult ca niciodată! Şi avem nevoie să ne recreeze, printr-o minune la fel de mare ca facerea întregii lumi! Fără El suntem pierduţi. Şi un singur lucru îmi dă puterea să merg mai departe, atunci când mi-e ruşine şi să Îi cer iertare. pentru simplu motiv că eu însumi nu mă mai pot ierta, şi acesta e DRAGOSTEA Lui pentru mine!

11 Responses to De câte ori ai fost „mântuit”?

  1. vanblogh spune:

    Dacă ţi-aş spune „povestea” mea şi a bisericii unde încă (!) slujesc, te-ai considera un norocos…se poate şi mai rău decît ce-ai trăit tu ! Asta trebuia să fie o încurajare…

    • martzian spune:

      @vanblogh: Din pacate, sau din fericire, nu ma mai mira nimic… Nici nu cred ca ar trebui sa ne mai ia prin surprindere, cu atat mai mult cu cat orice apropiat al Sfintei Scripuri stie ca suntem avertizati de realitatile acestor zile.

      Ceea ce putem face este sa fim… ONESTI. Vom scuti oamenii de multa suferinta, vom preveni chiar esecuri dramatice. Multumesc pentru interventie. Chiar ma incurajeaza, pentru ca atata timp cat mai sunt voci ce transmit mesaje sanatoase, nu este totul pierdut!

  2. vanblogh spune:

    Nu mă mai deranjez demult să comentez pe bloguri, forumuri, etc. Poate ai observat că blogul meu este închis pentru comentarii. Dar, m-a surprins sinceritatea ta, de aceea am „comentat”. Îţi doresc toate cele bune şi cine ştie, poate într-o ne vom încuraja reciproc în real.

    • martzian spune:

      Draga vanblogh: multumesc. Mi-ar face placere ca intr-o buna zi sa se intample si asta. Pana una alta, te voi adauga la blogroll-ul martzianului… 😉

  3. vanblogh spune:

    Mersi frumos pt. adăugirea la blogroll-ul tău. Sper să merite… Eu nu am aşa ceva să pot răspunde cu aceeaşi „monedă”. Poate într-un viitor mă interesez cum pot face asta.

  4. Agolan spune:

    Sprijină acum campania ANTI-GAY FEST! (LINK STERS DE CATRE MODERATOR) Sunt convins că şi tu vei fi deacord cu materialele de acolo!

    • martzian spune:

      Draga Agolan,

      Am fost nevoit sa elimin linkurile din mesajul tau, deoarece comentariul nu are alt scop decat promovarea campaniei la care faci referinta, neavand relevanta pentru subiectul postat.

      Ca o parere personala, dupa ce am aruncat o privire pe site-ul tau, consider ca obiceiul la care te referi este pacat, dar ca este necesara aplicarea principiului „urasc pacatul, dar il iubesc pe pacatos”. Schimbarea nu poate interveni nici fortat, nici folosind mijloace de insulta. Iar cand se merge atat de departe pana la a scrie despre „cele mai gay masini” imi permit sa lansez convingerea ca esti pe un drum nepotrivit. Prin urmare principiile tale de „lupta” nu sunt cu nimic mai bune decat ceea ce combati, in consecinta nici nu pot aduce nimic bun, decat o si mai mare indarjire si vrajmasie de ambele parti.

      Cu respect,
      Martzianu

  5. Florin spune:

    Niciodata. Adica nici nu prea stiu ce inseamna. In sufletul meu cred intr-un Dumnezeu. Cineva imi cerea sa il iubesc pe Dumnezeu mai mult decat pe nevasta si copilul meu. Nu pot asta. Nu m-am spovedit sau marturisit ( nici nu stiu care e termenul ) niciodata, si 23 de ani. Cred ca Dumnezeu stie ce greseli si pacate fac, stie de care imi pare rau si de care NU. E nevoie de un intermediar ? La intrebarea asta putini imi raspund. Am citit Biblia, cea ortodoxa. Pot sa spun ca nu-mi place Ortodoxia din pricina fastului si a imaginii etalate ? Cam atat am avut de zis..

    • martzian spune:

      Florin, multumesc pentru vizita. Mântuirea se referă la eliberarea de sub povara păcateloe. Hristos a murit pentru ele, iar noi, pentru a fi izbaviti, trebuie sa credem si sa acceptam jertfa Lui ca fiind a noastra. Odata cu asta, vine o relatie personala cu El, care ne schimba viata. Nu vorbesc din carti, la mine asa a fost. Caracterul meu, familia mea, stau marturie pentru asta.

      Legat de mijlocitor, este simplu. Dacă te uiti in Biblia ta, la 1 Timotei 2:5, vei vedea că este un singur mijlocitor – intermediar între Dumnezeu şi oameni, şi anume omul Isus Hristos.

      Mi-ar placea sa ne mai auzim pe viitor; vei găsi aici mereu un prieten, chiar daca putzin… Martzian.

  6. Florin spune:

    Uite asta nu mi-a spus nici un preot 🙂 ( e posibil ca mie sa-mi fi scapat cand am citit Biblia ) : ”vei vedea că este un singur mijlocitor – intermediar între Dumnezeu şi oameni, şi anume omul Isus Hristos.” Mereu mi s-a spus, voalat sau in mod direct, ca duhovnicul e legatura dintre divinitate si om. Iar ceea ce vedeam eu in biserica, nu-mi placea.Poate si de acolo distantarea fata de biserica. De Dumnezeu insa, nu. In continuare am crezut si cred..

    • martzian spune:

      Florin, tocmai de aceea crestinii din Berea, atunci cand li se spunea ceva, se duceau acasa si verificau sa vada daca ce li se spune este adevarat! Ma rog ca credinta pe care o ai in Dumnezeu sa te ajute si sa te mantuiasca.

Lasă un răspuns

